RSS

Pages

p s s t. . . p s s t . . p s s t t t . . . (✿◠‿◠)

s a l a m . . .hype! !
alhamdulillah...selesai sudah satu paper..'killer paper'..hikhik..
muka semua muka fuhh jer lepas keluar PC 13 tadi. . haha
alhamdulillah..harap semua berjaya dengan jayanya menjawab peperiksaan yang seterusnya ye..
yeah!!~~weee....

-
-
-
haa..ada ke patut aku boleh tinggalkan slip periksa..adushhh...
per daa..moral of story kan..jangan asyik ingat nak cepat je kan..nak balik jer...
agak mengganggu kegabraan aku gak taw...
wuuuuu....
alhamdulillah examiner uw baik..tengs akak..(~_~)
nah...bunga untuk akak..hahaha...

MyEm0.Com

then. . . 5 paper tO gO...
hoyeh2!!!
gudluck semua!!
u s a h a  + d o a + t a w a k a l = i n s y a ' A l l a h . .
mudah-mudahan kita semua diberkati...amen~~
 -
-
pesanan penaja :

jangan stress2 kalau tak sempat cover semua syllabus yer...guna semua pancaindera kita n akal kita seoptimum mungkin..kalau aku la kan, aku tak suka hafal,nanti buku tu yang tengok aku..haha..kena lukis..haa..ikut laa kreativiti masing2 yer..


salam imtihan dari  I M A N. . .



3 sharing.caring.loving.helping.:

oda the miss Rrrr said...

naseb bek akak tu tak mkn ko dayah..kalo x abis la anda..hehe

I M A N said...

haha...tu laa..die daa kyg kot time uw..(~~,)V

s A i F u L z A k W a N ® said...

alhamdulillah dpt pngawas baek..yeah!!
dh lepas dh...weeee...
wish u da best dear..